cfcguido11

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Incassodatum
Het verzetten van de incassodatum is ook een populaire wijziging. Dit is niet mogelijk via My Vodafone, maar moet aangevraagd worden via de klantenservice. Als je je Community-profiel helemaal invult met je mobiele nummer, geboortedatum, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, kijken we meteen met je mee. Geef vervolgens de Community via onderstaande button een seintje dat je de datum wilt aanpassen en wanneer de incasso dan liefst moet plaatsvinden. 

 

Graag zou ik mijn incassodatum willen wijzigen na de eerste van de maand. Dus 1 februari, 1 maart, 1 april, 1 mei etc..... 

 

**Privégegevens verwijderd door moderaror**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @cfcguido11 

Ik heb het voor je aangepast. Houd er nog wel rekening mee zoals @Energieboy al terecht vermeld heeft, dat het tot 2 facturen kan duren voordat het nieuwe incassomoment zichtbaar is. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11856Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Dit is een openbare community!!

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11856Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @cfcguido11 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

cfcguido11
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oh zouden jullie deze topic kunnen verwijderen??? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 908Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @cfcguido11, goedemorgen en welkom hier!

De privégegevens uit je bericht zijn verwijderd. Als je wilt kan ik het aanpassen van de incassodatum via deze weg voor je regelen. Dit kan tussen de 14e en 28e van de maand. Op basis van je laatste bericht twijfel ik of je hierbij nog hulp nodig hebt, dus vandaar even de dubbelcheck. Zou je ermee geholpen zijn als ik de datum van afschrijving wijzig naar het laatst mogelijke incassomoment? 🙂

cfcguido11
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt! 

Dat klopt, graag aanpassen naar de 28e van de maand. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @cfcguido11 

Ik heb het voor je aangepast. Houd er nog wel rekening mee zoals @Energieboy al terecht vermeld heeft, dat het tot 2 facturen kan duren voordat het nieuwe incassomoment zichtbaar is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic