inesaman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incassodatum wijzigen

Ik zou graag mijn incassodatum wijzigen naar het eind van de maand. (Na de 25e) Is dit mogelijk?

Mvg,

Ine

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @inesaman

Bedankt voor jouw privéberichtje! Bij deze is de incassodatum voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna worden dan rond de 25e van de maand afgeschreven.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @inesaman
Een warm welkom op de Vodafone Community.
 

Ik help je met alle liefde om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Dus het is zeker mogelijk om dit aan te passen na de 25e in de maand.


Om dit in orde te maken heb ik natuurlijk wel wat meer informatie van je nodig. Wil je het volgende mij laten weten in een privéberichtje?
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. In het weekend zijn we op de Community niet aanwezig, maar uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook voor je klaar om dit aan te passen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @inesaman

Bedankt voor jouw privéberichtje! Bij deze is de incassodatum voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna worden dan rond de 25e van de maand afgeschreven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic