missmizy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incassodatum wijzigen

Ik wil de incassodatum van mijn abonnement wijzigen naar de 1ste van de maand. Hoe kan ik dit regelen? Ik kan hiervoor geen opties terug vinden in de app.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @missmizy 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @missmizy 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

missmizy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, ik heb een bericht gestuurd naar Steven!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @missmizy,
Het is zeker mogelijk om de incassodatum te wijzigen tussen de 14e en de 28e van iedere maand. Graag hoor ik welke datum het mag zijn. 

missmizy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als de 1ste van de maand geen mogelijkheid is dan graag op de 28ste van de maand.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @missmizy. Ik heb de incassodatum aangepast. Houdt de komende 2 rekeningen nog in de gaten. Deze kunnen nog op de oude datum geincasseerd worden.
De incasso zal rond de 28e van de maand plaats vinden in verband met  feestdagen en weekenden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic