Procare

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wjizgen

Goedemiddag.

Ik zou graag de incasso afschrijvings datum laten wijzgen.

Dit gebeurd nu rond de 25-26e maar dit zou ik graag naar het begin van de nieuwe maand willen hebben. 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Procare 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Procare, goedemorgen en welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Het is helaas niet mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar de 1e van de maand. De datum van afschrijving is namelijk alleen mogelijk tussen de 14e en 28e van de maand. Daarnaast is de datum van afschrijving altijd rond een bepaalde datum i.v.m weekenden en feestdagen. Je geeft aan dat de incasso nu meestal rond de 25e/26e van de maand gebeurt, waardoor ik vermoed dat je al gebruik maakt van het laatst mogelijke incasso moment. Ik dubbelcheck dit graag voor je. Wil je mij daarvoor de gevraagde gegevens in een privébericht toesturen?

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic