Ik zou graag de incasso datum van mijn abonnement wijzigen naar de 28ste van de maand. Is dit mogelijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Rubenhugen, goedemorgen en welkom hier op de Vodafone Community!
Zeker kan ik de datum van afschrijving voor je wijzigen. Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 28e worden afgeschreven.
Hoi @Rubenhugen
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.
Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen. |
Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.
Hi @Rubenhugen, goedemorgen en welkom hier op de Vodafone Community!
Zeker kan ik de datum van afschrijving voor je wijzigen. Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 28e worden afgeschreven.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.