Linde van Gool

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wijzigen

Goedenavond! 
graag wilde ik mijn incasso datum wijzigen naar de 25e van de maand, kan dit? 
ik hoor het graag! 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11676Posts
  • 3460Oplossingen
  • 3072Likes

Hoi @Linde van Gool 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2727Posts
  • 783Oplossingen
  • 973Likes

Hi @Linde van Gool, welkom hier op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving voor je aan te passen. Zoals @Energieboy al aangeeft heb ik hiervoor wat aanvullende informatie van je nodig. Wil je deze naar mij toesturen in een privébericht? Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren 🙂 

Ik zie je berichtje graag tegemoet. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook voor je klaar om deze aanpassing in orde te maken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic