A. Ruiter
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wijzigen

Hallo, 

 

graag zou ik mijn incassodatum willen wijzigen naar de 28ste van de maand. 

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 345Likes

Hi @A. Ruiter
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de incassodatum voor je te wijzigen. Wel hebben wij uiteraard hiervoor wat gegevens van je nodig. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
E-mailadres:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer. 

We zien je berichtje graag tegemoet! Uiteraard is het ook mogelijk om deze aanpassing telefonisch of via de chat te regelen met één van mijn collega's van de klantenservice.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9289Posts
  • 2940Oplossingen
  • 2055Likes

Hoi @A. Ruiter 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Alex er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Alex kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Alex toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 345Likes

Hi @A. Ruiter
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de incassodatum voor je te wijzigen. Wel hebben wij uiteraard hiervoor wat gegevens van je nodig. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
E-mailadres:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer. 

We zien je berichtje graag tegemoet! Uiteraard is het ook mogelijk om deze aanpassing telefonisch of via de chat te regelen met één van mijn collega's van de klantenservice.

Bekijk in context

Uitgelicht topic