Dushi_14

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wijzigen

Hallo,

 

Ik zou graag mijn incassodatum wijzigen van de 15e van de maand naar bv de 27e. Het betreft nr : 06**

Dank  voor de medewerking!

**Mobiel nummer verwijderd door moderator wegens privacy** 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Haha, dat kan de beste overkomen @Dushi_14! Maar dan heb ik nu de juiste gegevens paraat. Bij deze heb ik de aanpassing voor je verwerkt en heb ik gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog wel rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e van de maand zijn.

Alvast een fijn weekend gewenst! 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Dushi_14, welkom hier!

Allereerst heb ik je mobiele nummer uit je bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat deze op het world wide web is te vinden voor iedereen. Op zowel het mobiele nummer in je profiel als in je bericht vind ik geen abonnement terug. Hierdoor wordt het lastig om de datum van afschrijving voor je te wijzigen. Via je e-mailadres kom ik wel uit bij een account, maar dat is een totaal ander mobiel nummer waardoor het ook geen tikfout betreft. Wil de gegevens in je Community profiel eens controleren? 

Dushi_14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

Dank voor je snelle reactie 😬Je hebt gelijk, ik had een verkeerd nummer ingevoerd, dit is inmiddels aangepast .Als het goed is moet je die kunnen zien.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Haha, dat kan de beste overkomen @Dushi_14! Maar dan heb ik nu de juiste gegevens paraat. Bij deze heb ik de aanpassing voor je verwerkt en heb ik gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog wel rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e van de maand zijn.

Alvast een fijn weekend gewenst! 🙂

Dushi_14
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Was een niet zo snuggere actie hahaha .

Fijn weekend en dank je wel!!! 🥴😬

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic