Danny01

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

In 2 weken tijd 3x storing

In 2 weken 3 storingen dan vraag ik mij toch af of er wel deskundig personeel in dienst is bij Vodafone

Eerlijk gezegd doet dit mijn vertrouwen in Vodafone geen goed  Ik denk er nu serieus over na als mijn contract afloopt  naar KPN over te stappen omdat deze ook de Apple Watch 4G gaan ondersteunen terwijl Vodafone hier niks over naar buiten brengt of ze dit op korte termijn ook gaan ondersteunen.

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Overal kan er wel een storing ontstaan. Uiteraard vervelend dat het meer keren in 2 weken gebeurd, maar dit doen ze natuurlijk niet om ons dwars te liggen. Ik ben al jaren klant en nog nooit zoiets gehad, kom op, geef Vodafone de tijd om het goed op te lossen. En bij de concurrent gebeurd er natuurlijk nooit iets, dus dat maakt de overstap wel een stuk makkelijker 😁😉🤔

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Maar ze mogen weleens meer informatie naar buiten brengen wat de reden hiervan is.

Natuurlijk komen bij andere providers ook weleens problemen voorkomen maar 3 keer in 2 weken is wel erg veel 

 

 

redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Kan me nog goed herinneren dat we al een keer week geen verbinding hadden .in noord en zuid Holland .dat was wel een paar jaaar terug maar toch .en het verkapte 5g wat eigenlijk 4g is stap ik over. Was wel 20 jaar klant maar nu houd het op .alleen maar pleisters plakken ieder net werk weer bij 3 extra versterkers in huis 4 g geen dekki

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan me voorstellen dat jullie meer informatie willen over de storing. De storing die op maandag 25 oktober ontstond is inmiddels opgelost. Door een complex verbindingsprobleem tussen twee datacenters ontstond er een storing in ons netwerk. Hierdoor kon een deel van onze klanten niet bellen en internetten. Wij onderzoeken hoe dit verbindingsprobleem kon optreden.
Wij realiseren welke impact deze verstoringen op onze klanten heeft. In onze werkwijze staat kwaliteit en beschikbaarheid van onze diensten centraal. We hebben een lange tijd van stabiele dienstverlening gekend zoals klanten dat van ons mogen verwachten. De storing van maandag 25 oktober is een op zichzelf staand incident en er is geen verband met de storingen van dinsdag 12 oktober en donderdag 14 oktober. De drie storingen ontstonden op verschillende locaties en kenden verschillende oorzaken.
Wij hebben een analyse op de eerdere storingen uitgevoerd en implementeren verbeteracties om soortgelijke storingen in de toekomst te voorkomen. Bij de eerste storing van 12 oktober ging het om een beschadigde database, bij die van 14 oktober om een menselijke fout en bij de laatste storing van 25 oktober om een complex verbindingsprobleem tussen twee datacenters.

Wij vinden het zeer vervelend dat onze klanten vandaag hinder hebben ondervonden van deze storing en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan.
 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Bedankt voor deze update, Steven.

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Bedankt voor je uitleg van de storingen, Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Danny01

bruinsmajm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dan zou ik graag willen weten waarom de zendmast net buiten ons dorp nog niet volledig werkt. Hij hapert en ik heb er al een verzoek over ingediend. Er liggen rijplaten omheen dus er zal iets gaande zijn. Al gok ik erop dat die rijplaten er niet door jullie liggen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @bruinsmajm. ik vermoed dat dit los staat van de storing die gisteren plaats vond. Zeker als er rijplaten omheen liggen. Goed om te lezen dat je hiervoor ook een verzoek voor ingediend hebt. Om welke postcode gaat het? Dan kan ik voor je controleren of er werkzaamheden bezig zijn. 

 

bruinsmajm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

7916

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt @bruinsmajm. Zover ik kan zien zijn er op dit moment geen werkzaamheden aan de mast buiten het dorp. Ik raad aan om even het verzoek af te wachten. Had je het verzoek ingediend via de Network Check? Zo ja, mijn collega's daar kunnen meer inzien dan dat ik dit kan. Zij zullen dit verder oppakken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic