Marcel6

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag dat mijn voicemail bereikbaar is wanneer mijn toestel uit staat

Ik wil graag dat mijn voicemail bereikbaar/aangaat  is wanneer mijn toestel uit staat, dit omdat ik naar Thailand op vakantie ga maar wel bereikbaar wil blijven via mijn voicemail, ik kan 2 toestellen meenemen, ik wil in Thailand bereikbaar zijn alleen via wifi zodat ik torenhoge kosten wil vermijden 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Je kan je voicemail instellingen aanpassen via My Vodafone. Voor meer informatie kan je deze topic lezen (ook een handleiding aanwezig) of lees deze pagina op de website van Vodafone. Let op: als je maar even contact maakt met een netwerk, dan maak je al hoge kosten. Je hoeft natuurlijk geen twee toestellen mee te nemen. Ben je in het buitenland of bel je met een ander toestel? Bel dan naar +31 6 54 50 12 33. De kosten van het beluisteren van je voicemail in het buitenland zijn afhankelijk van het beltarief in het land waar je verblijft (of eventueel een SIMkaart die je daar hebt gekocht). Dat zoek je hier op. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Je kan je voicemail instellingen aanpassen via My Vodafone. Voor meer informatie kan je deze topic lezen (ook een handleiding aanwezig) of lees deze pagina op de website van Vodafone. Let op: als je maar even contact maakt met een netwerk, dan maak je al hoge kosten. Je hoeft natuurlijk geen twee toestellen mee te nemen. Ben je in het buitenland of bel je met een ander toestel? Bel dan naar +31 6 54 50 12 33. De kosten van het beluisteren van je voicemail in het buitenland zijn afhankelijk van het beltarief in het land waar je verblijft (of eventueel een SIMkaart die je daar hebt gekocht). Dat zoek je hier op. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic