klaas2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ING app werkt niet in combinatie met Motorola G30 toestel

Ik zie dat dit topic gesloten is maar ik kan de oplossing daar niet vinden, dus vandaar een nieuw topic.

 

Mijn moeder (digibeet) kampt met het probleem waar bovengenoemd topic over gaat:

-Motorola G30 toestel

-Vodafone abonnement

-ING app kan op onregelmatige momenten geen verbinding maken met internet, alle andere apps hebben wel gewoon internet.

 

Ikzelf heb hetzelfde toestel met KPN abonnement. Bij mij werkt alles naar behoren maar bij mijn moeder niet, dus kennelijk is de combinatie Vodafone-Motorola-ING de boosdoener.

 

Wie kan mij een linkje geven naar de oplossing? Alvast bedankt!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @klaas2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het topic dat je aangeeft heeft wel degelijk een oplossing. Als je op de link, in de topic klikt met oplossing, dan zie je de info van Steven. En deze zegt: Dit mag aangekaart worden via +31)(0)20 22 888 88(Mon-Fri 08:00-21:00, Sat 09:00-17:00). Je komt dan uit bij de KIA afdeling van ING. 

Dus je mag vandaag contact opnemen met de ING via het nummer dat er staat en melden dat je dit probleem hebt. De ING zal dan het probleem met je oplossen. Dus je moet hier echt voor bij de ING zijn. 

Succes en wetende dat veel mensen inmiddels zijn geholpen met het bellen naar de ING, denk ik dat het bij jullie ook zal lukken. In ieder geval kan Vodafone er niets aan doen, het ligt echt bij ING. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @klaas2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het topic dat je aangeeft heeft wel degelijk een oplossing. Als je op de link, in de topic klikt met oplossing, dan zie je de info van Steven. En deze zegt: Dit mag aangekaart worden via +31)(0)20 22 888 88(Mon-Fri 08:00-21:00, Sat 09:00-17:00). Je komt dan uit bij de KIA afdeling van ING. 

Dus je mag vandaag contact opnemen met de ING via het nummer dat er staat en melden dat je dit probleem hebt. De ING zal dan het probleem met je oplossen. Dus je moet hier echt voor bij de ING zijn. 

Succes en wetende dat veel mensen inmiddels zijn geholpen met het bellen naar de ING, denk ik dat het bij jullie ook zal lukken. In ieder geval kan Vodafone er niets aan doen, het ligt echt bij ING. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic