Mark100

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ING app op Motorola kan niet inloggen

Er is over dit onderwerp al het een en ander besproken op deze kennisgids. Maar helaas staat de oplossing voor mij er niet bij.

Mijn motorola g30 met dual sim maakt via Vodafone 4G ook geen connectie met de ING bank via hun app. Ik heb nog een KPN/Simyo simkaart erin zitten (waar bijna nooit een databundel aanstaat, maar die koop ik dan maar bij) waar het gelukkig wel op lukt. Onder wifi werkt het de ING app ook prima. Zonet met ING gechat, maar dat heeft geen antwoord opgelevert, behalve dat ik moet bellen met jun helpdesk en naar de technische afdeling moet vragen, maar ik heb weinig vertrouwen in dat dit het gewenste resultaat oplevert.

Mogelijk weet iemand op deze kennisgids hier de laatste stand van zaken over te melden.

Dank alvast, groet Mark.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mark100 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals je al aangeeft, er is al het een en ander hier op de community besproken. Vodafone heeft een topic waar ze de mensen op de hoogte houden. Op dit moment is er jammer genoeg nog niets te melden en duurt de storing nog voort. Het is en blijft vervelend en hopen dat Vodafone dit snel met ING en Motorola kan oplossen. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mark100 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals je al aangeeft, er is al het een en ander hier op de community besproken. Vodafone heeft een topic waar ze de mensen op de hoogte houden. Op dit moment is er jammer genoeg nog niets te melden en duurt de storing nog voort. Het is en blijft vervelend en hopen dat Vodafone dit snel met ING en Motorola kan oplossen. 

Mark100
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel @Energieboy voor de reactie. Het is een wonderlijk verschijnsel. Gelukkig werkt het onder Simyo/KPN 4G simkaart wel. Het blijkt trouwens dat de Digid app ook niet werkt met Vodafone 4G, maar dit wordt in een ander topic ook reeds gemeld. Ik ga zelf nog wat verder proberen met VPN. 

Mark100
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondertussen heb ik het met VPN geprobeerd op mijn Motorola via Vodafone4G en dat werkt prima. ING bank app is dan zoals het hoort te gebruiken.

Braindeanl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit probleem ook sinds kort ik ben overgestapt van kpn na vodafone heb hier ook met vodafone contact over gehad en met motorola support. bezit zelf motorola edge 20 pro 256 gb vind geweldige telefoon

 

En voor probleem zelf heb er een 2e sim bij gezet die bij mijn internet abbo inbegrepen zit van xs4all

verder werkt gewoon goed. maar probleem ligt bij de beveiliging van motorola 

Ron5

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het lijkt - althans bij mij - opgelost te zijn. Afgelopen weekend kon ik met mijn Motorola (one vision) via het Mobiele Netwerk de ING App openen en alles bekijken. En zonder mijn VPN server te hebben ingeschakeld! Thuisgekomen nogmaals gecheckt door WiFi uit te schakelen en het werkt weer als voorheen.

Mark100
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zonet op de camping geprobeerd. Helaas bij mij werkt het nog steeds niet. Android 12 Moto g 30. ING werkt niet, Digid werkt niet. Geen verschil dus met hiervoor. Als ik VPN gebruik werkt het wel, maar niet onder 4G van Vodafone. Bij 4G van KPN werkt het ook prima....

Ron5

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OPGELOST

 

Beste Moderator,

Ik reageer maar even op mijn eigen bericht, omdat mijn melding blijkbaar ondergesneeuwd is, Maar bij mij werkt de ING App weer als vanouds.

[4G, Mobiele Netwerk, Android 12, Motorola One Vision]

Mark100
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Ron5

Wat fijn dat het voor jou weer goed werkt. Maar dat geldt helaas niet voor mij, dus niet voor iedereen. 

Bij mij werkt het nog steeds niet goed. ING en DigID app werken niet op moto g30 android 12 met Vodofone4G. Deze beide apps werken alleen als ik een VPN verbinding opzet. 

 

 

Ron5

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij werkt alles weer en op normale snelheid.  Dat was wel nadat er bij ons in de buurt een netwerk update van Ziggo was geweest, maar dat kan toeval zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic