Goedemorgen @dc_1993
Ik heb onlangs contact gehad met verschillende afdelingen en we komen helaas tot de conclusie dat wij in deze case niets verder kunnen betekenen.
De order is een bestelling welke via de website is gedaan. Daarbij is de order dus geplaats op het oude adres ( welke op dat moment ook vermeld stond in MyVodafone )
Zodra de order is geplaatst kunnen wij het bezorgadres niet meer wijzigen.
Als de nieuwe bewoners van het oude adres aangeven dat er bij hen geen pakket is bezorgd, en bij ons staat dat het wel is geleverd, dan kunnen wij ook niets meer doen. Je zou dus hooguit contact kunnen opnemen met de bewoners daar of zij meer weten.
PostNL is in deze kwestie grotendeels verantwoordelijk omdat zij het toestel alleen mogen uitleveren op basis van een geldige legitimatiecontrole. Dit om te voorkomen dat het toestel in handen komt van iemand anders dan de contractant. In dat geval is PostNL de enige die een onderzoek kan starten op basis van deze niet uitgevoerde controle. Als zij aangeven dat ze er niks mee kunnen, houd het voor ons helaas ook op.
Ik hoop dat je met deze informatie toch bij PostNL nog iemand weet te vinden die wel verantwoordelijkheid neemt. Maar helaas kunnen wij vanuit Vodafone hier niet in helpen.