Hansdu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hotspot geeft geen internet door

Mijn samsung A52s geeft via zijn hotspot geen internet door. Wel verbinding op andere android apparaten en windows laptop, echter zonder internet. PAN is correct, instellingen al gereset etc., iemand nog tips? Of moet vodafone wellicht mijn nummer even resetten?

Dank vast!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hansdu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Een nieuwe simkaart bleek de oplossing te bieden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Hansdu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

PAN=APN😁

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Hansdu, goedemorgen en welkom hier. 

Wel verbinding, maar geen internettoegang via de hotspot. Dat schiet natuurlijk niet op. In de basis is het zo dat je persoonlijk hotspot werkt wanneer je reguliere internetverbinding ook werkt. Daarbij is het wel belangrijk dat de APN instellingen correct zijn, maar ik begrijp dat je deze al opnieuw hebt ingesteld. Zo niet, dan wil ik je vragen om dit voor de zekerheid nog even te doen. 

Op deze pagina vind je nog enkele tips welke je kan doorlopen. Herstart na deze stappen het toestel zodat je toestel opnieuw verbinding maakt met ons netwerk en test daarna de verbinding van de persoonlijke hotspot. En wat je ook aanvullend nog kan doen is op jouw devices de verbinding van de hotspot 'vergeten' en opnieuw verbinding maken met jouw persoonlijke hotspot. 

Ik hoop dat de gouden tip hier voor je tussen zit! Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je ook altijd nog bij de fabrikant, Samsung, horen of zij nog tips en tricks voor je hebben.

Hansdu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Een nieuwe simkaart bleek de oplossing te bieden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic