CeesP

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hogere eenmalige kosten bij verlenging wegens ander type toestel

Bij het bestellen van een Samsung A53 licht blauw krijg ik de bevestiging  van Vodafone.

Echter er komt maar niets. Vanmorgen contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker zegt de kleur is niet leverbaar. We hebben wel een andere kleur. Dus in overleg met de medewerker voor zwart gekozen. Vervolgens krijg ik een nieuwe bevestiging en nota met meerkosten van € 48,-. Dus vanmiddag met de chatmedewerker contact gezocht. Blijkt het een opvolgtype A 54 te zijn die dus duurder is. Ten eerste heeft de medewerker dit vanmorgen niet aan de telefoon besproken! Ten tweede: Hoe kan het zijn dat een type toestel al maanden niet leverbaar is en op jullie website nog wel besteld kan worden tegen een bepaalde prijs. Dit vind ik echt een slechte service! Het minste wat Vodafone kan doen is de € 48,- in dit geval voor eigen rekening nemen. Het is jullie fout dat dit toestel nog op de website te bestellen is. En dan moet je wachten op je toestel, ga je bellen, maken ze nog een fout door dit niet te vermelden en gewoon te zeggen dat het alleen om de kleur gaat. Graag hoor ik hoe jullie dit gaan oplossen.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hi @CeesP 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oke dan, dat is wel heel erg vervelend. Dat je sommige toestellen nog gewoon online kan bestellen is omdat ze deze bij Vodafone ook nog gewoon kunnen bestellen en daarna doorsturen naar jou. Maar als een medewerker je zegt dat de kleur NIET MEER leverbaar is, dan is het zeker erg slordig dat Vodafone dit niet aanpast op de website. Vreemd dat de medewerker niet heeft aangegeven dat het toestel duurder is en dat je voor de kosten opdraait. 

Hoe Vodafone hier verder mee omgaat, geen idee. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers online om je te helpen. Heb even geduld en dan pakken ze je verhaal op. Weet niet hoe lang het duurt maar je krijgt vanzelf bericht. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @CeesP, welkom hier. 

De Samsung A53 is een toestel welke wij inderdaad niet meer verkopen/aanbieden. Dit lijkt vrij recent te zijn aangepast. Je ziet deze dan ook niet terug op deze pagina om te bestellen. Wél zie ik nog een oude pagina in de lucht waar je dit toestel vindt, maar waarbij verder geen enkele informatie meer staat. Om deze reden vermoed ik ook dat het vrij recent is dat dit toestel niet meer wordt verkocht via ons. 

In dit geval is er een Samsung A54 besteld. Dit is een nieuwer type toestel t.o.v. de Samsung A53 en om die reden ook iets duurder. Wat betreft het verschil in kosten kan ik helaas niets voor je betekenen. Wel zal ik jouw ervaring/feedback n.a.v. dit gesprek intern delen. 

CeesP
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

 

Ja, het is toch vreemd dat ik een toestel op de website van Vodafone kan bestellen. Ik ben daar al lid en wil verlengen. Ik kies dit toestel en dan is het niet leverbaar. Vervolgens bel ik waarom het zo lang duurt. Is het antwoord dat de kleur niet meer leverbaar is. Dus in overleg met de medewerker een andere kleur gekozen. Krijg ik daarna de bevestiging dat ik het heb gewijzigd en de meerprijs moet betalen. Heel apart. Het zou fijn zijn als je dit intern kunt delen. Vind dit geen reclame voor Vodafone!

 

CeesP
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb gechat met een medewerker, echter zij kon ook niets doen. Heeft mij naar deze community verwezen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic