ARobinho

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoge rekening vanwege kosten buiten de bundel

Hi,

 

Ik heb vorige week mijn laatste factuur van Vodafone gekregen met een bedrag van € 129,80 terwijl ik normaal €56,86 hoor te betalen. In de specificatie staat dat ik meer dan € 70 aan data buiten mijn bundel heb gebruikt. In de 9 jaar dat ik klant ben bij Vodafone krijg ik altijd een heads up via SMS als mijn data op is. Buiten dit wordt mijn internetsnelheid automatisch verlaagd als mijn bundel daadwerkelijk op is, zodat ik geen extra kosten hoef te betalen. Hoe kan het zo zijn dat ik nu wel extra kosten moet betalen, terwijl mijn internetsnelheid niet was verlaagd. Daarnaast heb ik ook geen Blok aangezet. Mijn vraag is of jullie dit al een keer eerder hebben ervaren?

 

Alvast bedankt!

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ARobinho 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Om eerlijk te zijn, er komen wel eens vragen langs van mensen die teveel data hebben gebruikt en daarom een extra hoge rekening hebben gekregen en hoe dit mogelijk is. Vervelend genoeg is er vaak een uitleg vanuit Vodafone die deze kosten begrijpelijk maakt. Maar dat wil niet zeggen dat dit voor jou ook zo is. Wat er gebeurd is, wat er aan de hand is, kan ik je niet vertellen want ik ben niet werkzaam bij Vodafone. 

Morgen is @Louis weer online en hij zou eventueel met je mee kunnen kijken. Al hoewel de mensen van Vodafone niet kunnen zien waaraan je data is opgegaan. Maar ze kunnen wel zien wat er allemaal ingesteld is en of het daar aan ligt, of niet. Dus wacht even en dan hoop ik dat hij je kan helpen. 

Je kan @Louis een privé bericht sturen via
hier! Je kan op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!


In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Succes in ieder geval!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @Robinho, 
Apart dat je nu een hoge rekening krijgt terwijl je de BloX Beperkt Internet hebt aan staan. Heb je in My Vodafone ook al de rekening gespecificeerd om te zien waar de kosten vandaan komen? Mocht je er niet uitkomen, dan hoor ik het graag! 
Kun je mij dan de gegevens die @Energieboy aangeeft, doorsturen via een privebericht? Dan kan ik met je meekijken naar de kosten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic