Beste Medewerker,
Op advies van een collega van jullie van de klantenservice neem ik met jullie contact op.
Het gaat om het volgende.
Ik heb een Red Together abonnement waar 4 verschillende nummers onder vallen.
Het gaat om de nummers:
**Mobiele nummers verwijderd wegens privacy**
De gezamenlijke datapot is 200GB.
Vanaf de factuur van juli 2023 worden er gebruikskosten in rekening gebracht voor nummer 06** betreffende data verkeer binnen de EU (incl Nederland))
Dit terwijl wij de datapot nooit overschreden hebben.
Volgens uw collega is nummer 06***76 nooit aan de datapot toegevoegd geweest door het systeem en had hij maar 20mb data waar hij overheen ging. Vandaar de verbruikskosten.
In de app valt hij wel gewoon onder mijn Red Together abonnement.
Nu worden er steeds kosten in rekening gebracht voor data, terwijl hij gewoon bij de data pot hoort. Er is blijkbaar in jullie systeem iets mis gegaan. Voor juli 2023 werden die kosten niet in rekening gebracht op de facturen.
Uw collega heeft hem vanaf heden, 16 november 2023 toegevoegd aan de data pot.
Maar wat gebeurt er nu met de kosten die in rekening zijn gebracht vanaf juli 2023?
Ik kijk uit naar jullie reactie.
Met vriendelijke groet.
Michael Mangnoesing
klantnummer ***