Olá @toyhunter1000 en bedankt voor het delen van het nummer!
Om een goed beeld van de situatie te krijgen, ben ik het verbruik ingedoken van de afgelopen maand. Vanaf 6 december was de datapot op en is ze gaan betalen voor het extra data verbruik. Daarna is praktisch iedere dag, voor een groot aantal aan GB's verbruikt. Het is niet een kwestie van één misser. Het abonnement is aangegaan in juli 2024 en is daarmee ook niet nieuw. We sturen een sms ter herinnering en daarna is het echt de eigen verantwoordelijkheid van de klant. Om die reden kan ik helaas de gemaakte verbruikskosten niet kwijtschelden of verlagen vanuit coulance.
Ik begrijp volledig dat er geen sprake is van opzet, niemand kiest er bewust voor om zo'n bedrag bij te moeten betalen. Echter blijft het echt de verantwoordelijkheid van de klant. Kan me goed inbeelden dat dit niet het antwoord is waar je op hoopt. Ik zie dat er al contact is geweest rondom het aangaan van een betalingsregeling.
Via de Vodafone & Ziggo app kun je een betalingsregeling aanvragen.
Zo werkt het
- Ga naar 'Facturen'
- Onderaan bij 'Rekening opties' kies je voor 'Betalingsregeling aanvragen'
Dan krijg je gebruikelijk binnen 3 dagen bericht, of bel naar 0800-0094. Dan bespreken we graag de mogelijkheden met je.