Michel_Pint

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kun je bij Vodafone iets geregeld krijgen?

Is er een direct contact bij Vodafone om iets voor elkaar te krijgen? Ik heb de hoop opgegeven dat het via de normale weg lukt.

Even een korte opsomming van de gang van zaken:

14-11 formulier ingevuld om een particuliere account om te zetten naar zakelijk, direct verlengen, nieuw toestel. Geen bevestiging ontvangen

Tussen toen en nu 8x gebeld en enkele keren gechat. Nog steeds geen bevestiging. In het gesprek van afgelopen maandag kreeg ik mijn nieuwe klantnummer, kwam allemaal goed, bevestiging zou snel komen.

Vandaag maar weer eens gebeld (geen bevestiging tot nu toe uiteraard) en eindelijk iemand die me wel kon vertellen hoe het zit. Order is geannuleerd, er is iets mis gegaan… Oplossing: begin maar opnieuw! Alternatief: een case aanmaken, maar dat kan wel 15 werkdagen duren voordat daar iets mee gedaan wordt… 😞

Ik heb natuurlijk geen zin om weer opnieuw te beginnen om over 3 weken tot de conclusie te komen dat het weer allemaal voor niets was. Ik was al vele jaren een tevreden klant maar na deze gang van zaken is dat wel over.

Ik zou nu graag iemand spreken die dit vandaag oplost, ik probeer het dan nog maar via deze weg al heb ik eigenlijk al geen hoop meer op een goede afloop.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels is het issue verholpen waarom het systeem je nummer niet opende. 
Je mag de contractoverdracht aanvragen via hier. Hierdoor zal het nummer van particulier naar zakelijk omgezet worden @Michel_Pint 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Michel_Pint 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh nee, dat meen je niet. De wet van Murphy?
Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers online die kunnen helpen. Echter, ik weet niet of ze ook zakelijke klanten kunnen helpen omdat dit een particulieren community is. Maar we kunnen het altijd even vragen aan @Cecilia Vodafone   

Zodra ze dit berichtje heeft gelezen dan zal ze je wel meer vertellen. Wil je dan in de tussentijd bij je profielinstellingen al je gegevens invullen. Dan kan ze misschien gelijk even met je mee kijken. 

Succes en het komt goed ? 
Fijne feestdagen gewenst!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3020Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Michel_Pint 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

De reden waarom je hier een kijkje moet nemen is natuurlijk des te minder leuk. Het spijt mij erg om te lezen dat de overgang van je particuliere abonnement naar zakelijk niet van een leien dakje loopt. Ik heb alleen slecht nieuws. Via deze weg kan ik je alleen helpen met zaken rondom een particuliere aansluiting. Doordat het hier een omzetting naar zakelijk betreft moet ik je doorverwijzen naar de zakelijke afdeling. Zij kunnen je meer vertellen over de mogelijkheden of de status omtrent de aangemaakte case (die voor mij dus niet inzichtelijk is). Sorry @Michel_Pint 😞

Michel_Pint
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Vodafone @Energieboy 

 

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben bang dat er ook nog een hele discussie gaat onstaan over het verlengen en het toestel, op 14 november heb ik de order geplaatst op basis van een mooie aanbieding die niet meer geldig is en aangezien de order nu geannuleerd is…

Ik denk dat ik beter kan gaan porteren want ik heb er geen geloof in dat het bij Vodafone dit jaar nog goed kan komen en dat is voor mij wel essentieel. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is jammer om te horen @Michel_Pint. Al snap ik de keuze natuurlijk wel. Had je al contact opgenomen met mijn collega's hierover? 

Michel_Pint
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone 

Ik heb hier helaas al te vaak contact over opgenomen, 8 keer om precies te zijn. En dan zegt iemand bij die 8e keer vriendelijk tegen me dat het toch niet goed gaat komen ondanks dat ik er de 7 keer ervoor van verzekerd werd dat het goed gaat komen. Ik voel me dus niet serieus genomen en had eerlijk gezegd wel iets meer van Vodafone verwacht zoals adequaat actie ondernemen op dit punt in plaats van zoek het maar uit. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

En wat geven zij verder aan betreft het onderzoek?

Michel_Pint
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone 

Onderzoek? Er werd gewoon vrolijk gezegd dat ik alles maar weer opnieuw in gang moest zetten. Van een onderzoek is dus geen sprake en er was dus ook niemand van plan om dit op te lossen. 

Fouten worden overal gemaakt maar het gaat erom hoe je ze oplost. Op dit punt stelt Vodafone mij echt teleur. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Excuus, ik ben uitgegaan van de reactie van mijn collega. Heb je de order opnieuw laten aanmaken @Michel_Pint?

Michel_Pint
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone 

Ik kreeg geen enkele optie aangeboden om iets te laten doen, ik moest het zelf maar opnieuw in gang zetten...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je voor mij de gegevens in je profiel aanvullen? Ook hoor ik graag wat er precies is afgesproken via privebericht. Dan kan ik voor je kijken of ik dit in orde voor je kan maken @Michel_Pint 

Michel_Pint
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone 

Ik heb m'n profiel verder aangevuld en een privé bericht gestuurd.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels is het issue verholpen waarom het systeem je nummer niet opende. 
Je mag de contractoverdracht aanvragen via hier. Hierdoor zal het nummer van particulier naar zakelijk omgezet worden @Michel_Pint 

Michel_Pint
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone 

Bedankt voor je hulp, ik ga de aanvraag opnieuw doen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, mocht je ergens tegenaanlopen met de aanvraag, dan hoor ik het graag! 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic