Swedenborg

Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik prepaid tegoed opwaarderen zonder internetverbinding?

Het tegoed op mijn prepaid nummer is ongemerkt helemaal op. Geen probleem, zou je denken, dan waardeer je even op. Via My Vodafone direct opwaarderen lukt niet want gaat via Ideal en bank en dus internet wat ik niet meer heb. Dan via 4000 OVERAL en laatste vier cijfers van mijn rekeningnr.? Ik ontving een sms dat mijn verzoek tot opwaarderen in de rij staat om verwerkt te worden. Neem contact op met 1201. Daar kreeg ik het advies om via wifi of de hotspot van mijn andere telefoon de link via internet te kunnen gebruiken. Helaas, omdat er geen tegoed op staat ook geen internetverbinding via hotspot. Dus geen internet en geen zicht op een tegoed behalve door morgen naar een winkel te gaan voor een opwaardeerbon. Maar zal die wel werken? 

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3062Posts
  • 901Oplossingen
  • 1036Likes

Hi @Swedenborg, goedemorgen!

Er zijn inderdaad vele manieren om je prepaid tegoed op te waarderen, maar voor het gros van deze manieren is een internetverbinding nodig om dit online te doen of middels iDeal. Als je niet de mogelijkheid hebt om je toestel met wifi of een hotspot te verbinden, dan blijft alleen de optie middels een opwaardeerbon vanuit de winkel over. Dit gaat uiteraard werken, want je hebt hier geen internetverbinding voor nodig 🙂

Swedenborg
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Maar de winkel is s' avonds dicht... Er is ook nog optie sms 4000 maar werkt ook niet (zie bijlagen).

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3062Posts
  • 901Oplossingen
  • 1036Likes

@Swedenborg Opwaarderen via SMS is in jouw situatie ook geen optie, omdat je dan een iDeal Link krijgt om te betalen. Die link staat in het bericht er boven en kan je niet openen als er geen internetverbinding is. Dit kan dus alleen als je bent verbonden met een wifi-netwerk of hotspot als je zelf geen mobiele data meer hebt. 

Swedenborg
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik snap het. Wat wel handig zou zijn is dat er dan vóór alles op is een waarschuwings- sms komt en niet drie uur later.

Swedenborg
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De sms wekt ook de indruk dat de verbinding tegen het reguliere tarief verder gaat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic