Beste Allen,
Ik ben al enkele weken bezig om een abonnement op te zeggen en het blijkt maar niet te lukken. Ik heb namelijk maar 1 extra nummer nodig en niet twee. Door een misverstand van een Vodafone medewerker heb ik nu 3 abonnementen waarvan ik een probeer op te zeggen. Ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice. Maar er komt maar geen oplossing voor. Dit terwijl ik binnen het opzeggingstermijn heb gehandeld.
Wie heeft hierover een tip? Of Hoe is dit op te lossen????
Twitter en de consumentenbond lijken mij namelijk op dit moment nog geen optie om dit op te lossen
Dag @G Symor en welkom op de Vodafone Community! Als het opzeggen niet al te best verloopt, snap ik dat je de vraag hier nog met ons deelt. We kijken graag met je mee.
Ik zie inderdaad 3 abonnementen. Nu is het zo dat ze ieder een contract hebben lopen en dat de 14 dagen bedenktijd al verlopen is. Ik kan dit niet opzeggen/annuleren.
Wel heb ik een rechtsreeks telefoonnummer voor je, namelijk: 0800 0560. Zij moeten hier verder in kunnen handelen.
Dat heb ik ook al geprobeerd. Ik ben er al 3 weken mee bezig. Samen met uren aan de chat en aan de telefoon.
Dus ben eerlijk gezegd een beetje ten einde raad. Dit omdat ik geen conflict oplosser ben.
Zal ik anders de opgeslagen chats met je delen?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.