Dientje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Ik wil graag voor beide nummers op mijn naar

de incassodatum wijzigen naar

de 28 ste van de maand

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3650Posts
  • 1125Oplossingen
  • 1200Likes

Hi @Dientje, welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Het is dan ook goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als een latere incassodatum beter uitkomt. Bij deze heb ik je verzoek uitgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal dit rond de 27e/28e van de maand zijn. 

In je bericht spreek je over 2 mobiele nummers. Ik heb de aanpassing doorgevoerd voor het mobiele nummer in je profiel. Wil je in je Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie'' het tweede mobiele nummer vermelden? Dan zal ik het ook voor dit abonnement aanpassen.

Bekijk in context

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 16Oplossingen
  • 18Likes

Dankjewel @Dientje, ook voor het tweede mobiele nummer is nu de incassodatum gewijzigd naar het laatst mogelijke incassomoment. Voor deze geldt ook dat de komende 2 facturen nog op de oude datum worden afgeschreven, maar daarna rond de 27e/28e van de maand. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3650Posts
  • 1125Oplossingen
  • 1200Likes

Hi @Dientje, welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Het is dan ook goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als een latere incassodatum beter uitkomt. Bij deze heb ik je verzoek uitgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal dit rond de 27e/28e van de maand zijn. 

In je bericht spreek je over 2 mobiele nummers. Ik heb de aanpassing doorgevoerd voor het mobiele nummer in je profiel. Wil je in je Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie'' het tweede mobiele nummer vermelden? Dan zal ik het ook voor dit abonnement aanpassen.

Dientje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gedaan! 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 16Oplossingen
  • 18Likes

Dankjewel @Dientje, ook voor het tweede mobiele nummer is nu de incassodatum gewijzigd naar het laatst mogelijke incassomoment. Voor deze geldt ook dat de komende 2 facturen nog op de oude datum worden afgeschreven, maar daarna rond de 27e/28e van de maand. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic