Hallo,
graag wil ik mijn incasso datum wijzigen. Als dit mogelijk is zou ik het graag naar de 1e van de maand verplaatsen.
met vriendelijke groet,
Jacco
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij deze heb ik de incassodatum aangepast en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment @Vos.jacco2003. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf daarna zal de incasso rond de 28e van de maand zijn.
Het is mogelijk om de incassodatum te wijzigen, alleen vind de incasso plaats tussen de 14 en de 28ste, dus de eerste van de maand kan dus niet. Als je nog steeds je incassodatum wil laten veranderen, dan kan je hier de datum vermeden naar welke dag je het zou willen hebben.
Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.
Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen dit in orde maken. Je kunt dat HIER invullen.
Goedemorgen @Vos.jacco2003, welkom op de Vodafone Community! 🙂
Ik zie dat @xJBx je al mooi op weg heeft geholpen. Zoals aangegeven kan de incassodatum niet naar de 1e van de maand gezet worden helaas. We incasseren alleen tussen de 14e en de 28e. Mocht je alsnog de incassodatum willen aanpassen, dan hoor ik het graag.
Hey bedankt,
voor je terug koppeling.
als dit inderdaad aangepast kan worden naar de 28e van de maand zou dat top zijn!
Bij deze heb ik de incassodatum aangepast en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment @Vos.jacco2003. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf daarna zal de incasso rond de 28e van de maand zijn.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.