lars.molengraaf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Beste,

 

Graag zou ik mijn incasso datum willen wijzigen van de 15e naar de 25e. Ik hoor graag of dit kan!

 

Groeten, Lars

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2765Posts
  • 797Oplossingen
  • 987Likes

Hi!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk! Deze aanpassing is niet mogelijk via My Vodafone, maar kan enkel en alleen door een medewerker van Vodafone in orde worden gemaakt.

Belangrijke punten

  • De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand.
  • De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum i.v.m weekenden en feestdagen.
  • Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden.


De collega's van de klantenservice zitten voor je klaar om deze aanpassing in orde te maken. Uiteraard maken we via de Community dit verzoek ook graag voor je in orde. Start hiervoor een nieuw topic. Geef daarbij aan welke incassodatum jouw voorkeur heeft en zorg ervoor dat jouw persoonlijke informatie is ingevuld in jouw Community profiel.

*Moderator-edit*

 

Lees meer
Origineel bericht
Hi @lars.molengraaf, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je graag bij het aanpassen van de datum van afschrijving. Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 25e van de maand plaatsvinden. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen





Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11700Posts
  • 3464Oplossingen
  • 3080Likes

Hoi @lars.molengraaf 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2765Posts
  • 797Oplossingen
  • 987Likes

Hi!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk! Deze aanpassing is niet mogelijk via My Vodafone, maar kan enkel en alleen door een medewerker van Vodafone in orde worden gemaakt.

Belangrijke punten

  • De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand.
  • De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum i.v.m weekenden en feestdagen.
  • Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden.


De collega's van de klantenservice zitten voor je klaar om deze aanpassing in orde te maken. Uiteraard maken we via de Community dit verzoek ook graag voor je in orde. Start hiervoor een nieuw topic. Geef daarbij aan welke incassodatum jouw voorkeur heeft en zorg ervoor dat jouw persoonlijke informatie is ingevuld in jouw Community profiel.

*Moderator-edit*

 

Lees meer
Origineel bericht
Hi @lars.molengraaf, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je graag bij het aanpassen van de datum van afschrijving. Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 25e van de maand plaatsvinden. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen





E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic