Ik wil graag Ziggo en Vodafone ontkoppelen.Ik wil bij My Vodafone apart inloggen.Vanaf 02-08-2024 heb ik geen Ziggo meer.
Als ik mij inlog in Vodafone-Ziggo.Zie ik staan dat ik geen abbo heb bij Vodafone,terwijl ik die wel heb.
*** klantnummer verwijderd door mod***
Dag @JOHN7 als Ziggo er niet meer is, snap ik zeker dat deze er ook wel uitgehaald kan worden. Ik kijk dan ook graag mee dit te regelen.
Als ik je account opzoek, zie ik geen Ziggo dat gekoppeld is. Deze is er al af. Je logt wel in met je Outlook mail?
Hoi Ryan,
Nee ik log in met mijn gmail account
Dan hebben we de oorzaak gevonden! Het klantnummer dat je in je eerste bericht vermelde, verwijst naar een Outlookmail als gebruikersnaam. Kan je met deze link achterhalen of je de juiste gegevens kan opvragen en desnoods aanpassen? Dan moet het juiste vertoond worden wanneer je ingelogd bent.
Welk klantnummer moet ik nu invoeren? Van Ziggo of Vodafone
Die van Vodafone!
Hij geeft het verkeerde Emailadress.
Kunt u dit veranderen?
Dit krijg ik als ik mijn emailadres wil veranderen.
Deze combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer herkennen we niet. Wil je het nog eens proberen? Lukt dat niet, neem dan contact met ons op.
Ik ga kijken! @John71 Wederom heb ik je berichtje aangepast vanwege het vertonen van privé informatie.
De Gmail vermeld hier een account met inderdaad Ziggo en Vodafone. Zal ik anders alle accounts verwijderen dat je met het juiste mailadres het account kan inzien?
Graag Ryan
Die heb ik voor je verwijderd @John71 Probeer het gerust na 16:00 nog eens!
Oke,dit ga ik straks proberen.👍
Sorry voor de late reactie,
Het is opgelost,ik heb een nieuwe login gemaakt,en nu kan ik al mijn gegevens van Ziggo-Vodafone weer inzien.
Bedankt Vodafone.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.