Natasja02B

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe bestel ik een nieuwe simkaart?

Hoi, ik heb vorige week vrijdag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen. Nu had ik hier mijn simkaart ingedaan (nano of micro simkaart) en kreeg ik de melding dat mijn simkaart er niet in zat. Nu ben ik met mijn telefoon naar de zaak gegaan waar ik hem had gekocht, en daar hebben ze gezegd dat m’n simkaart niet goed is geknipt. Mijn vraag is nu of ik gratis een andere simkaart kan aanvragen (met hetzelfde telefoonnummer) en waar mijn beltegoed ook gewoon opstaat.

(ik heb de iPhone X, ik weet alleen zelf niet precies wat voor simkaart daarin moet: nano of micro)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Natasja02B 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

 Je hebt het over tegoed dat op je simkaart staat, dus ik ga er vanuit dat het een prepaid kaartje is?

Voor aanvragen nieuwe Sim:
Heb je net je abonnement verlengd, past je simkaart niet in je nieuwe telefoon. Niet getreurd! Bel naar 0800-0094 en je krijgt van ons een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Of kies voor een eSIM, als jouw toestel die ondersteunt.

Het kan zijn dat hier kosten aan verbonden zijn, vraag dit even na bij bovenstaande nummer of bij de persoon in de winkel!

Prepaid?
Registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten we zeker dat het jouw prepaid-nummer is. En kunnen we je meteen helpen.

Voor een nieuwe sim kom je even langs bij één van de Vodafone winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Natasja02B 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

 Je hebt het over tegoed dat op je simkaart staat, dus ik ga er vanuit dat het een prepaid kaartje is?

Voor aanvragen nieuwe Sim:
Heb je net je abonnement verlengd, past je simkaart niet in je nieuwe telefoon. Niet getreurd! Bel naar 0800-0094 en je krijgt van ons een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Of kies voor een eSIM, als jouw toestel die ondersteunt.

Het kan zijn dat hier kosten aan verbonden zijn, vraag dit even na bij bovenstaande nummer of bij de persoon in de winkel!

Prepaid?
Registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten we zeker dat het jouw prepaid-nummer is. En kunnen we je meteen helpen.

Voor een nieuwe sim kom je even langs bij één van de Vodafone winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic