Het lukt niet om me aan te melden. Ik kom in het scherm met aanvullende services en kom van daaruit niet verder.
Hoi @Inkie019
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar heb je toevallig Payinfo.NL uitgezet? Ik log zojuist ook in en zie ook Health er niet tussen staan. Nu heb ik wel Payinfo.NL geblokkeerd, misschien jij ook? Je kan het op de site controleren.
Dank je wel voor je reactie. Ik zie alleen niet waar ik Payinfo.NL aan of uit kan zetten.
Lukt het jou nu wel?
Eerst controleer je bij Payinfo.NL of je blokkades hebt en als dat zo is dan moet je de klantenservice van Vodafone benaderen om te vragen deze te deblokkeren.
Hi @Inkie019, super balen dat het aanmelden niet vlekkeloos verliep. We zijn nu een aantal dagen verder.
Zat @Energieboy in de juiste richting met zijn suggestie? Hoe staat het er nu voor?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.