Vonkimmeren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gratis bluetooth speaker

Vorige week mn abbonnement verlengt met een Samsung S23+, heel blij mee uiteraard.

Maar er werd een gratis speaker beloofd, en ik kan nergens vinden waar ik deze kan aanvragen.

Zou graag weten hoe ik dit kan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Vonkimmeren 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben niet op de hoogte welke promotie Vodafone allemaal heeft, of heeft gehad. Maar als je er recht op hebt dan onderstaande lezen.

Deze informatie heb ik gevonden van een andere site: De actie loopt tot en met 30 april en vervolgens heb je nog tot en met 30 juni om alle gegevens in te voeren en je aankoop te registreren. Dat kan op deze speciale actiepagina van Samsung. Je moet onder andere je aankoopbewijs uploaden en het IMEI- en EAN-nummer doorgeven. Is alles in orde, dan ontvang je binnen enkele weken de speaker in huis. 

Heel duidelijk, naar de Samsung site gaan, registeren en  IMEI- en EAN-nummer controleren en dan zie je vanzelf of je er recht op hebt. Veel plezier alvast. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Vonkimmeren 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben niet op de hoogte welke promotie Vodafone allemaal heeft, of heeft gehad. Maar als je er recht op hebt dan onderstaande lezen.

Deze informatie heb ik gevonden van een andere site: De actie loopt tot en met 30 april en vervolgens heb je nog tot en met 30 juni om alle gegevens in te voeren en je aankoop te registreren. Dat kan op deze speciale actiepagina van Samsung. Je moet onder andere je aankoopbewijs uploaden en het IMEI- en EAN-nummer doorgeven. Is alles in orde, dan ontvang je binnen enkele weken de speaker in huis. 

Heel duidelijk, naar de Samsung site gaan, registeren en  IMEI- en EAN-nummer controleren en dan zie je vanzelf of je er recht op hebt. Veel plezier alvast. 

Vonkimmeren
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel !! De registratie is gelukt. Topper ben je 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic