MS21

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gegevens in My Vodafone worden niet volledig getoond

Hey, 

 

Ik heb mijn abonnement losgekoppeld van een ander my vodafone account, en nu ik met mijn eigen E-mail in log kan ik alleen mijn facturen zien. Hoe kan ik de rest van mijn gegevens inzien?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MS21 
Bedankt voor het toevoegen van deze informatie in je profiel! Als ik je abonnement controleer dan is hier geen My Vodafone account aan gekoppeld. Dat verklaart dus ook de melding in My Vodafone: ''Dit onderdeel van je account is niet meer actief. Daarom kun je online geen gegevens wijzigen. Neem contact op met de klantenservice.' Aan je My Vodafone account is dus een inactief abonnement gekoppeld. 

Dit is wel makkelijk op te lossen door het My Vodafone account te verwijderen. Ik heb je huidige My Vodafone account dan ook verwijderd, zodat je een nieuw My Vodafone account kan registeren en deze gekoppeld is aan je huidige gegevens. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MS21, goedemorgen en welkom hier!

Dat is zeker onhandig. Op basis van je e-mailadres ben ik mee gaan kijken en zie ik inderdaad een My Vodafone account terug. Wel zie ik in My Vodafone de volgende melding: 'Dit onderdeel van je account is niet meer actief. Daarom kun je online geen gegevens wijzigen. Neem contact op met de klantenservice.' Er lijkt dus een oud klantnummer/ abonnement te zijn gekoppeld. Wil je in je Community profiel eens jouw mobiele nummer vermelden? Dan ga ik op basis daarvan nog eens een zoektocht uitvoeren 🙂 

MS21
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey cecilia ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MS21 
Bedankt voor het toevoegen van deze informatie in je profiel! Als ik je abonnement controleer dan is hier geen My Vodafone account aan gekoppeld. Dat verklaart dus ook de melding in My Vodafone: ''Dit onderdeel van je account is niet meer actief. Daarom kun je online geen gegevens wijzigen. Neem contact op met de klantenservice.' Aan je My Vodafone account is dus een inactief abonnement gekoppeld. 

Dit is wel makkelijk op te lossen door het My Vodafone account te verwijderen. Ik heb je huidige My Vodafone account dan ook verwijderd, zodat je een nieuw My Vodafone account kan registeren en deze gekoppeld is aan je huidige gegevens. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic