matthieu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen verbinding met het netwerk

Ik heb al een paar uur geen verbinding met het Vodafone netwerk. Het betreft postcode 3224 pj. Heb me simkaart en me batterij er al uit gehad telefoon gereboot. Niks helpt. Mijn vriendin heeft dezelfde telefoon en netwerk en die kan wel bellen. Wat te doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
matthieu schreef:
Bedankt voor het antwoord. Dat had ik ook al geprobeerd maar werkte ook niet. Heb me telefoon naar fabrieks instellingen terug gezet en nu doet ie het weer. Misschien dat een app de oorzaak was.
Ah, dat zou inderdaad ook kunnen! Het is natuurlijk ook mogelijk dat er een bepaalde fout in de software heeft gezeten, maar daar zullen we waarschijnlijk niet achter komen. 😉 Goed om te horen dat het weer werkt in ieder geval!

Neem gerust weer contact op via het forum als je nog vragen of opmerkingen hebt!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Matthieu, allereerst welkom op het forum! Wat vreemd dat je geen verbinding meer kunt maken met het netwerk. Het kan soms komen door een blokkade wegens het (onbewust) niet nakomen van een financiële verplichting. Heb je dit al eens nagekeken? Probeer je simkaart daarnaast eens in het toestel van je vriendin, werkt het dan ook niet?
PJGerritsen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook op 5612AP geen 3G op dit moment.
iPhone 5, net gechecked via myVodafone, alle rekeningen tijdig betaald.
 
--
Correctie: Bellen wel mogelijk, geen data.
Ook na herstart telefoon: Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk.
 
 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Aha oké! Kun je je simkaart eens voor minimaal 2 minuten eruit halen en het daarna opnieuw testen? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Zo kunnen we erachter komen waar het aan kan liggen.
matthieu
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord. Dat had ik ook al geprobeerd maar werkte ook niet. Heb me telefoon naar fabrieks instellingen terug gezet en nu doet ie het weer. Misschien dat een app de oorzaak was.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
matthieu schreef:
Bedankt voor het antwoord. Dat had ik ook al geprobeerd maar werkte ook niet. Heb me telefoon naar fabrieks instellingen terug gezet en nu doet ie het weer. Misschien dat een app de oorzaak was.
Ah, dat zou inderdaad ook kunnen! Het is natuurlijk ook mogelijk dat er een bepaalde fout in de software heeft gezeten, maar daar zullen we waarschijnlijk niet achter komen. 😉 Goed om te horen dat het weer werkt in ieder geval!

Neem gerust weer contact op via het forum als je nog vragen of opmerkingen hebt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic