Julia2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen rollen beschikbaar in My Vodafone

Beste, 

Ik krijg een geen rollen beschikbaar melding als ik wil inloggen op de my Vodafone app.

ik word er gek van want er is elke keer wel wat met die app.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Julia2, welkom hier!

Een foutmelding zet geen zoden aan de dijk als je wilt inloggen in My Vodafone. De foutmelding geeft aan dat jouw account is gekoppeld aan een leeg account. Het goede nieuws is dat we deze foutmelding gemakkelijk voor je kunnen oplossen. Graag ontvang ik van jou een privébericht met de volgende informatie: 

Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@Julia2 

Welkom op de Vodafone Community.

 

Ik zie dat in dit topic Geen rollen beschikbaar dat het makkelijk is op te lossen.

Mocht dit niet lukken, Vodafone Moderator komt zeker kijken in de topic's en zal je dan uitleg geven over wat je het beste kunt doen.

 

Vermeld graag postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel, deze zijn niet openbaar te zien, dan kan een Vodafone Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen

Klik hier om je Postcode en Huisnummer in je profiel te zetten.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Julia2, welkom hier!

Een foutmelding zet geen zoden aan de dijk als je wilt inloggen in My Vodafone. De foutmelding geeft aan dat jouw account is gekoppeld aan een leeg account. Het goede nieuws is dat we deze foutmelding gemakkelijk voor je kunnen oplossen. Graag ontvang ik van jou een privébericht met de volgende informatie: 

Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic