JoostHouben

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen rekeningen zichtbaar in Mijn Vodafone

Geen menu/optie rekeningen zichtbaar in Mijn Vodafone; zowel via browser als app. Hoe kan dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @JoostHouben, goedemorgen en welkom hier!

Ik ben even met je mee gaan kijken en zie dat je alleen een Mijn Ziggo account hebt. Met jouw mobiele nummer is geen My Vodafone account geregistreerd. Wanneer je dan ook inlogt met de gegevens van Mijn Ziggo, dan klopt het dat je dus geen facturen en gegevens kan zien van je Vodafone abonnement. Hiervoor dien je dus nog een account te registeren. 

Je kan in dit geval 2 dingen doen, namelijk:
1. Registeren voor My Vodafone met een ander e-mailadres, dan welke in gebruik is voor Mijn Ziggo. Je hebt dan 2 seperate accounts.
2. Het account in Mijn Ziggo uitbreiden met je My Vodafone gegevens. Je hebt dan 1 inlog voor beide omgevingen. Eenmaal ingelogd in Mijn Ziggo kies je in het startscherm voor 'Vodafone toevoegen'.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @JoostHouben, goedemorgen en welkom hier!

Ik ben even met je mee gaan kijken en zie dat je alleen een Mijn Ziggo account hebt. Met jouw mobiele nummer is geen My Vodafone account geregistreerd. Wanneer je dan ook inlogt met de gegevens van Mijn Ziggo, dan klopt het dat je dus geen facturen en gegevens kan zien van je Vodafone abonnement. Hiervoor dien je dus nog een account te registeren. 

Je kan in dit geval 2 dingen doen, namelijk:
1. Registeren voor My Vodafone met een ander e-mailadres, dan welke in gebruik is voor Mijn Ziggo. Je hebt dan 2 seperate accounts.
2. Het account in Mijn Ziggo uitbreiden met je My Vodafone gegevens. Je hebt dan 1 inlog voor beide omgevingen. Eenmaal ingelogd in Mijn Ziggo kies je in het startscherm voor 'Vodafone toevoegen'.

 

JoostHouben
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

 

Bedankt - de accounts waren voorheen gekoppeld, maar vermoedelijk recent ontkoppeld.

Ik heb Mijn Vodafone weer toegevoegd via Mijn Ziggo; maar zie nog geen rekeningen/factuur.

Heeft dit nog enige sync tijd nodig en zo ja hoe lang duurt dat ongeveer?

 

Mvg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Super dat het is gelukt @JoostHouben. Als ik nu met je meekijk, dan zie ik dat de accounts zijn gekoppeld. Het kan soms een uurtje duren voordat alles is gesynchroniseerd. Op dit moment zie ik de Vodafone facturen dan ook terug 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic