Jangroep wrote:
Wat is dit een knullige en rommelige manier van Vodafone om klanten niet zelf te helpen, maar ze met een kluitje in het riet te sturen
Waar is of een chatmogelijkheid, of een whatsappnummer of een emailadres?
Hoe moeilijk kan het zijn, kennelijk heel erg moeilijk
Hoi @Jangroep
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Je hoeft hier je vraag niet te stellen, je kan ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of een chat te starten. Men stuurt je hier niet met een kluitje in het riet. Het is maar net hoe iemand geholpen wil worden en duidelijk is de community niet iets voor jou.
Maar goed, je kan op de plek, waar je op dat moment bent, controleren door postcode in te voeren en te zien of er een netwerk storing is? Controle doe je via deze pagina en je kan daar ook een melding maken.
Maar je kan ook contact opnemen met de klantenservice via bellen of een chat. Dit kan via deze pagina en als je een klacht wil indienen dan kan je deze sturen via deze pagina. Ja, zelf even zoeken en je komt ook op deze pagina’s uit. Dus beetje jammer om te melden dat je bij Vodafone je vraag niet op meerdere plekken kwijt kan! Oh ja, je kan je vraag ook nog stellen via Facebook of Twitter. Kijk, dat kan ook nog!
Succes, er zal iemand via een van bovenstaande informatie met je contact opnemen en je probleem serieus nemen. En morgen komt er iemand van Vodafone hier op de community, mocht dat nog nodig zijn.