benchMarc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen dubbele data en korting bij combinatie Ziggo en Vodafone

Goedemorgen,

 

Eind december ben ik overgestapt van KPN naar Vodafone. In verband met de voordelen bij het combineren van Vodafone en Ziggo, zijn wij thuis ook overgestapt naar Ziggo. Beide zijn inmiddels operationeel. Ik heb direct mijn accounts van Ziggo en Vodafone gekoppeld. Ik kan ook een extra zenderpakket kiezen bij Ziggo dat werkt. Ik krijg echter nog steeds geen dubbele data te zien in MyVodafone. Ook kreeg ik vandaag mijn eerste Vodafone factuur, en daarop staat ook geen combinatiekorting i.v.m. de Ziggo aansluiting. Op advies heb ik al gecheckt of beide abonnementen op (precies) hetzelfde adres staan. Dat is het geval. Waarom heb ik dan nog geen dubbele data en korting op mijn Vodafone abonnement? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @benchMarc goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat je zowel klant bij Ziggo als Vodafone bent geworden. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de voordelen aan de Ziggo zijde al zijn toegevoegd. Aan de Vodafone kant zijn ze aangevraagd, maar moeten ze nog ''aangesloten'' worden. In het algemeen duurt het vaak 2 weken voordat de Gratis Voordelen zijn geactiveerd, maar volgens de algemene voorwaarden kan het maximaal 4 weken duren. 

 

Ook zie ik dat je gisteren met een collega hebt gesproken en dat er voor de zekerheid ook een case is aangemaakt hiervoor. Naar aanleiding van deze case zal je ook nog bericht ontvangen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @benchMarc 
Eind december zeg je, het kan 2 tot 4 weken duren voor VodafoneZiggo op de achtergrond je gegevens heeft gecontroleerd. Dat duurt bij Vodafone iets langer dan bij Ziggo. Waarom? Geen idee 😞 - Pas wanneer de controle is gedaan krijg je extra GB en korting. Het kan dus voorkomen dat je net geen korting krijgt bij je eerste factuur. Ga er vanuit dat je eerste factuur er anders uitziet dan je tweede, maar we kunnen het altijd nog even aan @Cecilia vragen hoe het daadwerkelijk zit met je eerste korting op je factuur. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @benchMarc goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat je zowel klant bij Ziggo als Vodafone bent geworden. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de voordelen aan de Ziggo zijde al zijn toegevoegd. Aan de Vodafone kant zijn ze aangevraagd, maar moeten ze nog ''aangesloten'' worden. In het algemeen duurt het vaak 2 weken voordat de Gratis Voordelen zijn geactiveerd, maar volgens de algemene voorwaarden kan het maximaal 4 weken duren. 

 

Ook zie ik dat je gisteren met een collega hebt gesproken en dat er voor de zekerheid ook een case is aangemaakt hiervoor. Naar aanleiding van deze case zal je ook nog bericht ontvangen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic