Tomb1986

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen doorschakeling naar voicemail / ontvangst sms van gemiste oproep.

Beste lezer,

 

Sinds medio november heb ik een iPhone 15. Daarvoor een iPhone 11.

Al geruime tijd ontvang ik geen bericht van de voicemail service als:

1. Mijn telefoon in de flightmodus staat/uitgeschakeld is,

2. Ik telefonisch in gesprek ben.

 

Ik heb de volgende stappen al gezet om het probleem proberen te verhelpen, maar zonder resultaat;

1. Voicemail via 1233 uit en ingeschakeld,

2. simkaart in ander toestel gedaan, probleem blijft bestaan.

3. telefoon terug naar fabrieksinstellingen, netwetwerk instellingen en alle instellingen opnieuw ingesteld,

4. bezoek gebracht aan Vodafone winkel, daar kreeg ik een nieuwe SIM. Ook dat had geen effect.

5. contact opgenomen met de Vodafone Klantenservice.

6. het probleem was al aanwezig bij mijn vorige toestel, maar lijkt nu dus overgedragen aan mijn nieuwe telefoon.

 

Wat ik hoor als de telefoon is niet de voicemail, maar de melding : momenteel is dit nummer niet bereikbaar. Ik 

 

Wat ik graag zou willen is dat ik een sms ontvang als iemand mij gebeld heeft, terwijl ik niet bereikbaar ben.

 

Wie weet wat ik nog zou kunnen doen? 

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Tomb1986, goedemorgen en welkom hier!

Wat een ontzettend gek probleem! Ik heb je gegevens erbij gepakt en de voicemail staat netjes ingeschakeld en ook de instellingen in My Vodafone staan zoals je ze graag zou willen. Het blijft dan ook apart waarom het niet werkt zoals ingesteld. Nu zie ik dat er gisteren na het plaatsen van dit topic nog contact is geweest met een collega van mij en een case is aangemaakt: 13464999. Wat we eventueel nog wel zouden kunnen proberen is het uitschakelen en opnieuw inschakelen van de voicemail. Indien dat niet zou werken, dan zou mijn advies ook zijn om een case aan te maken maar die is er al in dit geval. Als je het opnieuw inschakelen van de voicemail nog zou willen proberen, dan hoor ik het graag. Dan regel ik dat, maar anders dus toch het advies om bovengenoemde case naar de technische dienst af te wachten 🙂

Tomb1986
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas. Ik heb al meerdere malen de voicemail in en uitgeschakeld, maar zonder resultaat. Ik wacht de case weer af.

 

bedankt voor de reactie

Tomb1986
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is de status van mijn melding?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

De status van je case ontvang je zelf per mail. Uiteraard kan iemand van Vodafone met je mee kijken, deze zijn maandag weer online. Even wachten, het is niet anders. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Tomb1986 Nog geen update in de case! Nu moet ik zeggen dat de verwerkingstijd bij een case van de technische dienst gemiddeld vaak ook wel zo'n 10 werkdagen duurt. Naar aanleiding van de case zul je bericht ontvangen. 

Tomb1986
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. zou dit draadje aan de case gevoegd kunnen worden. Volgens mij is bij de case geen uitgebreide probleemstelling opgenomen.

 

bedankt

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Zeker @Tomb1986. Ik heb de link van dit topic toegevoegd in de notities 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic