Koeneroenie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geel pulserend scherm bij S8

Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een S8. Nu is er alleen iets vreemds veranderd.
Elke keer als ik het scherm aanhad en ik een notificatie kreeg (maakt niet uit welke app), kreeg ik
boven in het scherm een balkje te zien.
Helemaal top, dat wil ik ook, maar sinds vandaag krijg ik niet alleen een balkje te zien maar pulseert ook het gehele scherm (dus niet alleen de rand) naar een gele gloed.
Dit gebeurd ongeveer 2 keer, maar dan ook echt per notificatie.
Als ik dus 5 appjes achter elkaar krijg pulseert mijn scherm geel en weer terug naar normaal als een gek. Ik heb overal in de instellingen gekeken maar het lukt me maar niet om dit op te lossen.
7 Reacties 7
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Koeneroenie, welkom op het Vodafone Forum! Dit is inderdaad apart! Bij ons is dit geen bekend probleem. Aangezien het op vaste momenten van de notificaties is lijkt me dit iets met de software en gelukkig niet met je hardware. Al kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen. Wil je voor de zekerheid je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen en ook controleren of je de laatste updates al hebt? Vergeet niet om een back-up te maken. Wellicht kun je Samsung ook om advies vragen, mogelijk is het een verborgen instelling of al een bekend probleem in de software.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Koeneroenie, is het inmiddels nog gelukt?
Koeneroenie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik heb het voor nu geaccepteerd, ik ga binnenkort even naar een Samsung of. Vodafone. Winkel. Om. Het te. Regelen. Nu eerst Lowlands 😃
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Koeneroenie, prima. Veel plezier op Lowlands! 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Koeneroenie, al bij een winkel geweest?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic