Hanja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruik data 's nachts

Hoe kan het dat er ineens 's nachts, op tijden dat ik lig te slapen en mijn mobiel niet gebruikt wordt, heel veel internet data wordt gebruikt. 312 mb, 160 mb etc. en altijd tussen 01.00 en 05.00 uur. De wifi assistentie op mijn Iphone 6 heb ik altijd uitgeschakeld staan. het gebeurt tijden niet en dan ineens weer een paar nachten achter elkaar. Ineens ben ik dan heel snel door mijn maandbundel heen. Datalimiet heb ik voor de zekerheid maar wel aangezet, maar ik begrijp niet hoe dit kan. Misschien tips hoe dit te voorkomen?
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
De iphone gaat snachts alles bijwerken en synchroniseren. Echter zodra het toestel in spaarstand staat (zwart scherm) zal na een bepaalde tijd de wifi verbinding worden verbroken. Dit is om batterij te sparen. Het enige wat ik hierin kan adviseren is de mobiele data snachts uitzetten.

Ernst76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde probleem. Nu heb ik het nog gekker,mijn databundel is op en heb ik de internetspaarstand aanstaan,dat betekent dus een snelheid van 65Kbps en geen extra kosten. Nu moet ik dus voor twee dagen bijbetalen omdat ik 's,nachts op 28 september 2016 297 MB verbruikt heb ( kosten €3.30 )en op 27 september 834 MB (kosten €1,65 ). De bedragen alleen al kloppen voor geen meter.
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Mag ik je vragen om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Als namelijk de blox beperkt internet aan staat, mogen er geen kosten verschijnen. Mijn collega's bij de klantenservice kunnen dit laten onderzoeken en corrigeren.
Ernst76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké dat zal ik doen dan,bedankt voor je reactie.
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank, alvast een fijn weekend!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic