Floortje-B

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben net gebeld door dit telefoon nummer +31 30 800 44 48 en gaven aan van Vodafone te zijn klopt dit?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Hoi @Floortje-B 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is inderdaad een nummer van Vodafone. Waarschijnlijk loopt je contract af of willen ze nog wat meer informatie van je hebben. Mijn tip: Als je contract afloopt en je bent tevreden met je huidige contract, verleng deze dan niet en laar hem gewoon doorlopen. Je kan dan namelijk elk maand van je contract af, mocht je opeens een nog mooiere aanbieding krijgen 🙂

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Ja, verlopen.... dat is een hele slimme stunt om je binnen boord te houden. Je mag namelijk 120 dagen voordat je abonnement afloopt al weer een nieuw contract afsluiten. Die gaat dan wel pas in als je oude contract is afgelopen. Daarom zeg ik ook altijd tegen iedereen, wacht gewoon tot je contract echt verlopen is, dan kan je altijd nog beslissen wat je wil. Als je dan geen nieuw contract hebt dan loopt je oude gewoon door. Je hebt er geen haast bij 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Hoi @Floortje-B 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is inderdaad een nummer van Vodafone. Waarschijnlijk loopt je contract af of willen ze nog wat meer informatie van je hebben. Mijn tip: Als je contract afloopt en je bent tevreden met je huidige contract, verleng deze dan niet en laar hem gewoon doorlopen. Je kan dan namelijk elk maand van je contract af, mocht je opeens een nog mooiere aanbieding krijgen 🙂

Floortje-B
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ze gaven aan dat mijn abonnement verlopen was maar deze loopt nog tot januari beetje vreemd allemaal

Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Ja, verlopen.... dat is een hele slimme stunt om je binnen boord te houden. Je mag namelijk 120 dagen voordat je abonnement afloopt al weer een nieuw contract afsluiten. Die gaat dan wel pas in als je oude contract is afgelopen. Daarom zeg ik ook altijd tegen iedereen, wacht gewoon tot je contract echt verlopen is, dan kan je altijd nog beslissen wat je wil. Als je dan geen nieuw contract hebt dan loopt je oude gewoon door. Je hebt er geen haast bij 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic