JDV1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Garant Top - gerepareerd toestel of vervangend toestel de volgende werkdag niet geleverd

Ik heb GARANT TOP verzekering. 

Mijn toestel werd woensdag opgehaald en zou donderdag terug gebracht worden (werd door 2 mensen bevestigd).

Dit staat ook letterlijk in de condities (we brengen het toestel OF een gelijkwaardig toestel de dag nadien)

Vandaag 2 dagen later is de enige feedback die ik kreeg dat het toestel gisteren toch niet geleverd zou worden. Zonder enige vorm van communicatie (ik kan dus niet vragen wanneer het wel zou geleverd worden of wanneer dat gelijkwaardige toestel geleverd zal worden). Intussen zijn we bijna weekend en ik vrees dat er dan ook niet gewerkt zal worden.

Bovendien word ik doorgestuurd naar Dynafix (met wie ik geen enkel contract of contact had, dat is een door Vodafone gekozen partij) maar daar antwoorden ze niet op mails en intussen hang ik al meer dan 30 minuten aan de lijn, wachtend op enige vorm van antwoord maar ook daar vang ik bot. Wat nu ?

Dit is totaal respectloos en niet eerlijk. Waarom betaalde ik al die maanden... net om dit soort situaties... 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @JDV1, welkom hier.

Wat balen dat jouw telefoon gerepareerd moet worden! Ondanks dat je bij Vodafone een Garant Top verzekering hebt afgesloten is DynaFix degene die de reparaties uitvoert. Op basis van jouw gegevens zie ik dat het toestel op 12 oktober is ontvangen door DynaFix. De reparatie is uitgevoerd op 13 oktober en op 14 oktober is het toestel overhandigd naar de logistieke afdeling voor de retourzending. Het toestel is vandaag afgeleverd. 

Mijn excuses voor het ongemak en hopelijk werkt jouw toestel nu weer als een zonnetje! 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @JDV1, welkom hier.

Wat balen dat jouw telefoon gerepareerd moet worden! Ondanks dat je bij Vodafone een Garant Top verzekering hebt afgesloten is DynaFix degene die de reparaties uitvoert. Op basis van jouw gegevens zie ik dat het toestel op 12 oktober is ontvangen door DynaFix. De reparatie is uitgevoerd op 13 oktober en op 14 oktober is het toestel overhandigd naar de logistieke afdeling voor de retourzending. Het toestel is vandaag afgeleverd. 

Mijn excuses voor het ongemak en hopelijk werkt jouw toestel nu weer als een zonnetje! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic