RemcoAa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Galaxy S4 laadt ineens niet meer op

Sinds afgelopen vrijdag laadt mijn Galaxy S4 niet meer op via netstroom of via de PC. Diverse opladers geprobeerd die op andere apparaten nog wel werken, zonder succes. Probleem ligt duidelijk bij het toestel zelf.

Toestel is niet gevallen en heeft geen scherm- of waterschade.
Accu is inmiddels leeg.
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je USB poort zou weleens beschadigd kunnen zijn. Reparatie is hiervoor nodig je kunt je toestel opsturen via en winkel en mocht je de VTS hebben in je abonnement kun je en leentoestel tijdelijk gebruiken.

Probeer wel en back up te maken van je gegevens deze raken verloren bij de reparatie.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
RemcoAa , is het nog gelukt met het advies van SamsungExpert?
RemcoAa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toestel is uiteindelijk in een Vodafone winkel met service reparatie punt nagekeken en het probleem is deels verholpen.Werkt nog niet helemaal 100%, maar wel dusdanig opgelost dat het toestel oplaadt als de stekker er onder een bepaalde hoek in zit.

Kan hem uiteraard nog laten opsturen voor reparatie, maar voor nu ben ik blij dat hij weer enigzins functioneert zonder dat ik het toestel een tijdje kwijt ben.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het deels verholpen is. Maybe eens kijken of iemand in je omgeving een reserve toestel heeft zodat hij alsnog opgestuurd kan worden zodat het helemaal verholpen wordt ?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Fijn om te lezen @RemcoAa!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic