Faab

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Future Target (kosten)

Sinds mei 2016 maak ik opeens kosten voor de "service" future Target. Ik heb geen idee waar deze kosten voor zijn maar dit loopt behoorlijk op.

Heb het formulier ingevuld om deze dienst stop te zetten, maar wil de gemaakte kosten per mei dit jaar terug. Zonder mijn toestemming worden deze kosten bij mij gefactureerd.

Dank.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hoi Faab , welkom op ons forum. Welk formulier heb je precies ingevuld om de dienst stop te zetten? Normaal gesproken kun je de diensten blokkeren/stopzetten via www.payinfo.nl.

Wanneer je een verzoek wilt doen met betrekking tot de gemaakte kosten, kun je hiervoor een verzoek indienen via een speciaal formulier via My Vodafone. Log hiervoor in op My Vodafone via onze website. Ga naar Vragen & Verzoeken. Klik op overlast melden onder het kopje Telefonische overlast. Vervolgens kun je dan het Betaalde diensten formulier invullen. Dit verzoek zal dan door onze klachtenafdeling worden behandeld.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hoi Faab , welkom op ons forum. Welk formulier heb je precies ingevuld om de dienst stop te zetten? Normaal gesproken kun je de diensten blokkeren/stopzetten via www.payinfo.nl.

Wanneer je een verzoek wilt doen met betrekking tot de gemaakte kosten, kun je hiervoor een verzoek indienen via een speciaal formulier via My Vodafone. Log hiervoor in op My Vodafone via onze website. Ga naar Vragen & Verzoeken. Klik op overlast melden onder het kopje Telefonische overlast. Vervolgens kun je dan het Betaalde diensten formulier invullen. Dit verzoek zal dan door onze klachtenafdeling worden behandeld.
Faab
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank thomas, ga ik zeker doen. Dienst heb ik inderdaad stop gezet via payinfo.nl. Dank je je voor het snelle bericht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic