Heb al diverse medewerkers aan de lijn gehad over het aanmelden op one number maar krijg nog steeds de melding
Het lijkt erop dat er geen 06 nummer aan je account gekoppeld is
Heb al zoveel geprobeerd,
Eerst een jaar gewacht en gedacht om over te stappen naar KPN maar voor de rest tevreden
Maar kom nu toch weer in de verleiding…….
Hi @Hanzzi, goedemorgen!
Ik ben even met je mee gaan kijken, maar het gekke is dat als ik zoek op het mobiele nummer in je Community profiel ik de melding krijg dat er geen My Vodafone account actief is. Onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' in je Community profiel heb ik je klantnummer vermeld. Wil je hiermee eens een nieuw account registeren voor My Vodafone en het nogmaals proberen?
Hoi Cecilia
bedankt voor je bericht ik ga het proberen
het kan toch niet zo zijn dat ik eerst mijn abbo moet verlengen? Het is trouwens een red together abbo
Dat zegt Cecilia toch niet?
Ze vraagt je om een nieuw account te registreren. Dat is wat anders dan een nieuw abonnement afsluiten 🫣🤪. Als je doet wat ze schrijft, dan kom je er denk ik wel uit.
Als ik een nieuw account wil registreren dan moet ik mijn telefoonnummer invullen en krijg dan de melding datik al een account op dit nummer heb
Heb geprobeerd een nieuw account te registreren, als ik klantnummer postcode en huisnummer invul krijg ik het bericht dat ze deze combinatie niet kennen
Ben er voor vanavond wel weer klaar mee
@Hanzzi Ik ben verder gaan zoeken en vind nu wel een My Vodafone account, maar deze is niet correct gekoppeld. Deze heb ik verwijderd. Wil je nogmaals een nieuw account proberen te registeren? Hopelijk is dit de oplossing! Zo niet, dan zullen we de case die hiervoor eerder is aangemaakt (case 12809575) moeten afwachten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.