iriskardol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding bij de status van mijn bestelling

Goedemorgen,

 

Vanmorgen mijn abonnement verlengt, hiervan een mail ontvangen met bevestiging en bestelnummer.

Wanneer ik kijk bij ''bestel status'' staat er de volgende tekst:

Bestelnummer: 459528031

Waiting for validation: technical failure

 

Wat gaat hier mis? Krijg ik mijn bestelling nog?

 

Ik hoor het graag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @iriskardol, goedemiddag en welkom hier!

Deze bestelling gaat inderdaad niet goed. Inmiddels zie ik een nieuwe bestelling onder jouw gegevens terug, namelijk bestelnummer 459614251. Deze is van vanmiddag. Ik wil je aanraden om even te bellen met onze afdeling 'Status Order'  via 0800-0560. Deze bestelling is namelijk niet volledig goedgekeurd vanwege de BKR. Mijn collega's van afdeling 'Status Order' kunnen je hier meer over vertellen en het bedrag voor de maandelijkse toestellening in overleg met jou wijzigen, zodat de bestelling alsnog volledig gaat doorlopen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @iriskardol, goedemiddag en welkom hier!

Deze bestelling gaat inderdaad niet goed. Inmiddels zie ik een nieuwe bestelling onder jouw gegevens terug, namelijk bestelnummer 459614251. Deze is van vanmiddag. Ik wil je aanraden om even te bellen met onze afdeling 'Status Order'  via 0800-0560. Deze bestelling is namelijk niet volledig goedgekeurd vanwege de BKR. Mijn collega's van afdeling 'Status Order' kunnen je hier meer over vertellen en het bedrag voor de maandelijkse toestellening in overleg met jou wijzigen, zodat de bestelling alsnog volledig gaat doorlopen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic