Bart112

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding bij activatie one number

Na poging activeren krijg ik nu deze foutmelding op het moment dat ik op configureer mobiel netwerk klik. Wie weet wat te doen?

IMG_0588.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bart112
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om zowel de esim van mijn telefoon te halen en opnieuw te installeren en mijn watch los te koppelen en weer te koppelen. Nu werkt het! 

Bekijk in context

30 Reacties 30
Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

@Cecilia, ik krijg ook dezelfde foutmelding - zie screenschots in de bijlage. Gisteren kwam ik eerst op een pagina waar ik bij vodafone kon inlogen en toen kreeg ik een foutmelding dat er geen 06 nummer gekoppeld was aan mijn vodafone. Op advies van de helpdesk had ik beide apparaten opnieuw gestart, de vodafone app verwijderd en opnieuw geinstaleerd en sinds toen krijg ik noet eens de mogelijkheid om in te loggen bij vodafone.
Zou jij aub me ook willen helpen? Dank alvast!

IMG_3619.png

IMG_3620.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi! 

Ik wil graag verwijzen naar deze reactie van mij! Via de Community zie ik een aantal meldingen regelmatig voorbij komen en om het overzicht te bewaren ben ik in deze reactie iedere foutmelding even kort bij langs gegaan. 

Bart112
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank je Cecilia, ik zie alleen deze melding niet opgenomen in jouw overzicht? 

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ik ook niet

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Dessi31 en @Bart112

Ik heb deze informatie intern doorgezet voor nader onderzoek! 🙂

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dank!

Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Hey @Cecilia ik heb dezelfde foutmelding. Is het nu even wachten op de resultaten van het onderzoek?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Ik laat jouw gegevens ook toevoegen @Maragaav. Kreeg jij toevallig net zoals @Bart112 ook voor deze foutmelding een andere foutmelding te zien?

Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Ik heb de gebruikerslijst in MyVodafone-profiel moieten aanpassen/wissen (geen 06 nummer bekend). Deze staan nu goed, echter alleen deze foutcode nu direct na het 'klikken' op 'Configureer mobiel netwerk'.

'.

Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Ben ik erg ongeduldig als ik benieuwd ben hier ver jullie zijn met het onderzoek?

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

 Hoi, ik heb vannacht een case laten opstarten - heb precies hetzelfde probleem - de eerste dag kon ik inloggen met mijn vodafone account, maar kreeg ik een foutmelding dat er geen 06 gekoppeld was aan mijn account. Daarna tig keer alles nagekeken oo mijn profiel zodat alle rechten enz klopten. App verwijderd, reboot iphone watch - het resultaat de volgende dag was dat ik niet eens verder kom dat twee keer klikken op configureer mobiele netwerk via de apple watch app. Daarna krijg ik een foutmelding en kan op geen enkel manier verder 

IMG_3638.png

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Vannacht had ik via de klantenservice mijn voledige vodafone account laten werwijderen en opnieuw aangemaakt met de hoop dat op deze manier het probleem zou worden opgelost - helaas is het niet het geval. Volgens de medewerker die me vannacht hielp (via de chat) zat alles goed in het systeem, alles is in orde met mijn red together abbo, iphone en watch zijn beide ibij de apple store in den haag gekocht, zijn geupdate met de laatste officiële IOS en ik ben altijd de eigenaar/contractant/hoofdgebruiker. Het is dus een raadsel waarom het verbinden niet lukt.

 

op gegeven moment zei de medewerker dat het duidelijk is dat ik overal aan voldoe, alle noodzakelijke stappen meerdere keren had doorlopen maar steeds loop. Zijn/haar advies was om langs een Vodafone winkel te gaan en kijken wat ze voor me kunnen doen. Dat vond ik niet een fijn advies dus had ik gevraag om een case te openen zodat de vodafone specialisten in diepte kunnen uitzoeken waar het aan ligt . Nog geen reactie maar de case is ook vanochtend vroeg aangemaakt. Hopelijk krijgen we snel iets helpends te horen

IMG_3639.png

Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Dit is exact dezelfde foutmelding die ik krijg en kan dus ook geen stap verder...

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

@Dessi31 en @Maragaav, we hebben deze foutmelding op dit moment nog in onderzoek. Er is op dit moment helaas nog geen update die ik kan delen. 

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dank voor de update! Hopelijk wordt het snel opgelost

Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

k heb het werkend gekregen.... Via de app een nieuwe eSim aangemaakt en geactiveerd (was ff een klusje maar wel gelukt). Daarna het proces weer gevolgd en dat werkte in 1 keer. Heb nu dus werkend OneNumber.

 

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Oh, heerlijk! Gefelli!

bij mij helaas nog geen succes

 

een vraagje- had je al en eSIM op je mobiel of een ouderwetse fysieke sim kaartje?

Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

ik had al een esim geinstalleerd. Nieuwe gegenereerd en geinstalleerd dus.

 

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dank voor je reactie. 

moest je de oude esim eerst blokkere/ wissen  en dan de nieuwe aanmaken en activeren?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic