Bart112

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding bij activatie one number

Na poging activeren krijg ik nu deze foutmelding op het moment dat ik op configureer mobiel netwerk klik. Wie weet wat te doen?

IMG_0588.png

30 Reacties 30
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

ja klopt, was ff gekloot... duurde uiteraard langer dan gehoopt 😉

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Zo ontzettend dank voor je tip voor de esim! Ik had ook een nieuwe esim geïnstalleerd en dan kon ik van een keer onenumber aanvragen en activeren!

met de esim had ik het stom aangepakt, maar gelukkig ben ik enorm goed geholpen door de klantenservice. Dank allen!

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

 Hi @Rikst,

ik heb intussen een werkende onenumber en vodafone op mijn apple watch. Dat na de tip van Maragaav om een nieuwe eSIM te installeren. Dat did the magic!

zou je aub de openstaande case (zie screenshot inder) kunnen afsluiten - onderzoek is voor mij noet meer nodig imdat ik heb geen foutmelding meer

IMG_3639.png

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Dessi31 Eens, dat is niet meer nodig. Ik zorg dat de case gesloten wordt. Fijn dat het werkt!

Bart112
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het ook gedaan, krijg nu niet meer de foutmelding maar de melding "geen telefoonnummer gevonden" ..... ga nu zoeken wat daar aan te doen is....

Dessi31

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dat is echt super rot! Die melding met de geen 06 nummer had ik de eerste dag, daarna  2 dagen de foutmelding over de bad request. Na het installeren van de nieuwe eSIM vanmiddag ging het ineens goed. Dat zonder dat ik iets extra’s had gedaan (niet eens reboot iphone en/of watch)

Ik hoop dat je ook snel een oplossing voor vindt/krijgt🍀

Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Die oplossing is er. Inloggen in je MyVodafone en bij Profiel je gebruikers controleren. De oplossing staat tussen de lijst van oplossingen zeg maar.

Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Heel fijn!!!!

Bart112
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om zowel de esim van mijn telefoon te halen en opnieuw te installeren en mijn watch los te koppelen en weer te koppelen. Nu werkt het! 

PBL1

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik ervaar dezelfde melding. Hoe haal ik dan de eSIM van de telefoon?

Bart112
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dat kan via instellingen, mobiel netwerk en dan op je nummer maar LET OP: het is belangrijk om eerst via my Vodafone een nieuwe esim “klaar te zetten” , je krijgt hiervoor namelijk een verificatie code op je telefoon. Dat moet je dus eerst regelen voor verwijdering van je esim (anders ontvang je de code niet meer). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic