Kss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foumelding -1 bij inloggen Mijn Ziggo

Hi,

ik heb nieuw abbo en heb ook contact gehad via vodafone chat. Ik kom helaas uit bij een foutcode van -1 wanneer ik inlog bij ziggo. Vodafone lukt wel gewoon. De eerste keer was dit omdat het een nieuwe account/aansluiting zou zijn en dat het na een paar dagen wel opgelost zou zijn. Helaas houdt die foutcode aan. Ben ik hier goed of toch ziggo benaderen hiervoor?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Kss, welkom hier!

Wat irritant dat je deze foutmelding krijgt te zien bij het inloggen in Mijn Ziggo. Ik begrijp uit je bericht dat je een nieuw abonnement hebt, maar wel zonder problemen kan inloggen bij My Vodafone. Heb je een nieuwe Ziggo aansluiting of een nieuwe Vodafone aansluiting? Dat is mij uit het bericht namelijk niet helemaal duidelijk. 

Ik neem in ieder geval graag een kijkje voor je achter de schermen. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privébericht?
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN: 
Geboortedatum:
Gebruikersnaam Mijn Ziggo/My Vodafone:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Kss, welkom hier!

Wat irritant dat je deze foutmelding krijgt te zien bij het inloggen in Mijn Ziggo. Ik begrijp uit je bericht dat je een nieuw abonnement hebt, maar wel zonder problemen kan inloggen bij My Vodafone. Heb je een nieuwe Ziggo aansluiting of een nieuwe Vodafone aansluiting? Dat is mij uit het bericht namelijk niet helemaal duidelijk. 

Ik neem in ieder geval graag een kijkje voor je achter de schermen. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privébericht?
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN: 
Geboortedatum:
Gebruikersnaam Mijn Ziggo/My Vodafone:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic