Hubble1955

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Faktuur onbereikbaar

Vanaf 10 oktober 2014 maak ik geen gebruik meer van Vodafone en werkt mijn login niet meer.
Kreeg nu een mail dat mijn faktuur gereed staat. Hoe kom ik aan de faktuur.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Hubble1955 ,

Neem even contact op met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/ mogelijk kunnen zij je en factuur per mail of per brief versturen als je niet meer kunt inloggen op MyVodafone.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Hubble1955 ,

Neem even contact op met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/ mogelijk kunnen zij je en factuur per mail of per brief versturen als je niet meer kunt inloggen op MyVodafone.
Hubble1955
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Samsungepert.

Tja je oplossing is wel is waar de goede, maar het is gewoon jammer dat Vodafone niet per mail te bereiken valt.
Een andere oplpossing zou kunnen zijn dat als een contract is beëeindigd je account gewoon nog een maand of 6 werkend blijft.


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Hubble1955 ,

De mail is inderdaad vervangen door de live chat, misschien heb je dit al opgemerkt?
Zo heb je en snellere reactie dan dagen wachten op het antwoordt via de mail ;).
Hubble1955
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat op de site staat het is druk probeer het later nog eens of iets in die strekking.

Het probleem is opgelost, heb vanochtend getelefoneerd en de nota per mail ontvangen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Hubble1955 ,

De live chat is op bepaalde momenten op de dag inderdaad moeilijk bereikbaar. Top om te horen dat alles uiteindelijk toch is gelukt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic