desireehof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra abonnement met nummerbehoud

Hallo,

Geen idee hoe en waar ik een klacht kan indienen bij Vodafone. Volgens mij moet ieder Europees bedrijf een klachten mogelijkheid en procedure hebben. Mogelijkheid zal wel ergens verstopt op de website staan, dus dan maar via deze comunity.

 

Ik ga niet alle details over mijn negatieve ervaring opsommen. Maar in het kort komt er het op neer dat ik ruim 4 weken met Vodafone bezig ben geweest om mijn zakelijke KPN nummer over te zetten naar ons vodafone red together abonnement. Een groot drama. Support medewerkers zijn wel willend en geven gewenste antwoorden, maar juiste informatie om het overdracht proces door te voeren kregen we steeds maar niet. Blijkbaar normaal dat vodafone klanten ieder week minimaal 2 uur van hun tijd in de wachthangen of met support praten om overdracht te kunnen regenen. Heeft me totaal meer als 10 uur gekost de afgelopen weken. Aan support medewerker aangegeven dat ze mijn klacht moeten verwerken. Zouden ze doen maar tot nu toe geen bericht of telefoontje mogen ontvangen..

Het is dat overstappen altijd weer een hoop gedoe is, anders had ik dit per direct gedaan. Vodafone, waardeloze service.

Ik ben benieuwd of er na dit bericht wel opvolging komt..

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @desireehof 
Wat vervelend dat je op deze manier kennis maakt met de community. Voorheen had Vodafone een klachtenformulier online maar deze is eraf gehaald, daarom kan je deze niet meer vinden. Vodafone wenst waarschijnlijk dat alle klachten hier openbaar komen zodat meer mensen kunnen lezen dat er klachten zijn. 

Je hebt je klacht in ieder geval duidelijk omschreven en gelukkig zijn er Vodafone medewerkers online om met je mee te kijken en je te helpen met een antwoord. Zelf denk ik, maar ik weet het niet zeker, dat het fout gaat tussen KPN zakelijk abonnement naar een particulier abonnement. Correct me when I’m wrong 😑. Als het van zakelijk naar privé is gegaan dan had eigenlijk eerst bij KPN het nummer naar particulier gezet moeten worden en dan pas naar Vodafone verhuizen. Maar goed, dit is een aannamen, misschien lees ik je bericht niet goed en ligt het anders. 

Hoe dan ook, er zal iemand van Vodafone online komen en die kijkt met je mee.  Lees a.u.b. nog even onderstaande balk en help de medewerker alvast aan meer informatie. 

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @desireehof, goedemorgen en welkom hier!

De reden waarom je een kijkje neemt op de Community is natuurlijk alles behalve fijn! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er in de afgelopen periode veelvuldig contact is geweest. Klopt het dat het inmiddels allemaal wel geregeld is en je met name een klacht wilt indienen dat het zo ontzettend veel voeten in de aarde heeft gehad? In dat laatste geval geef ik die feedback natuurlijk graag intern door. Ik hoor in ieder geval graag van je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic