Ferry070

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Er is geen goede afleverings afspraak te maken met de bezorgdienst van de telefoon

Het is onmogelijk om met de bezorgdienst van de telefoon een afleverafspraak te maken. Je krijgt een dag van te voren te horen dat ze morgen langskomen maar je kan geen tijd aangeven wanneer. De tijdspanne van de levering is tussen 8 en 22 uur, Op de dag krijg je een mail met een tijdspanne van 3 uur. 

Maarja. Mensen moeten ook werken en daarom wil ik de bezorgtijd aanpassen. Maar dit kan dus niet. 

Contact gehad met service van Vodafone en die verwezen mij weer naar Mydialogic. Die weer gebeld en die zeggen dat vodafone de tijdspanne van 8 en 22 uur aangegeven heeft en dat wijzigen niet mogelijk is. 

Ik vind het maar een rare gang van zaken erg klant onvriendelijk en niet service gericht. 

Ik laat de bezorgdienst maar naar mijn huis rijden en ik zie wel of ik thuis ben. Kunnen ze weer terug. Morgen mogen ze het weer proberen Goede CO2 voetafdruk!!! TOP

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ferry070
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Beste Cecilia, 

Ik heb vandaag vroeg nog een keer gebeld met de service afdeling van Vodafone en deze heeft er extra energie ingestoken om de bezorgtijd op vrijdag na 16 uur in te plannen bij de bezorgdienst. 

Ik ben heel blij met deze actie uwe zijde. 

Heel erg bedankt

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Ferry070, goedemorgen!

Hopelijk treffen ze jou vandaag! Ik zie dat Dynalogic tussen 09:15 en 10:40 bij je voor de deur staat. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging via Dynalogic, maar ik zal je signaal zeker intern doorgeven. Het is namelijk een groot tijdspanne en ik herken het ook bij andere bezorgbedrijven dat niet overal zo gemakkelijk een ander bezorgmoment of tijdsbestek kan worden gekozen. Je wilt ze tenslotte ook niet voor niks laten komen 🙂 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Gekke vraag @Cecilia 
Kan de klant dit zelf ook zien, hoe laat ze langs komen. Jij kan nu een mooi gedetailleerde tijd geven, doen ze dat zelf ook? Mochten er meer mensen vragen over hebben, dan weet ik het ook 😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Energieboy Yes, zodra de bezorger onderweg is volgt er een gedetailleerder tijdsbestek. Deze is in te zien via de Track en Trace. 

@Ferry070 Ik zie dat je zojuist de bezorging hebt gewijzigd naar vrijdag 13 oktober tussen 18:00-22:00 🙂

Ferry070
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Beste Cecilia, 

Ik heb vandaag vroeg nog een keer gebeld met de service afdeling van Vodafone en deze heeft er extra energie ingestoken om de bezorgtijd op vrijdag na 16 uur in te plannen bij de bezorgdienst. 

Ik ben heel blij met deze actie uwe zijde. 

Heel erg bedankt

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Fijn dat het zo is geregeld. Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe toestel 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic