Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Eenmalige kosten onder rembours bij verlenging van Sim Only naar abonnement i.c.m toestel

Goedemorgen,

Aangezien ik geen duidelijkheid krijg van de klantenservice medewerkers zelf vraag ik het hier maar. Ik heb dus vorig jaar een sim only abonnement genomen voor 1 jaar lang, deze mag ik nu gaan verlengen. Nu heb ik dus mijn abonnement verlengd maar omdat ik hiervoor nog nooit eerder een abonnement met telefoon gehad heb bij Vodafone, moet ik opeens de eenmalige kosten die normaal gesproken via de factuur gaan aan de deur betalen... Sinds wanneer is dit? Ik kan mij namelijk herinneren dat het via de factuur betaald moet worden, en dat dot enkel en alleen is bij nieuwe klanten.

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @Damian1998 

Op dit moment heb je inderdaad een Sim Only abonnement bij ons en is er een verlenging gedaan met toestel (iPhone). Bij de bestelling staat aangegeven dat de eenmalige kosten middels rembours (betaling aan de deur) moeten worden voldaan. Bij de eerste bestelling waarbij je een toestel afneemt i.c.m een abonnement is dit verplicht. Stel dat je na afloop van dit contract opnieuw verlengd met een toestel, dan komen de eenmalige kosten wel op de factuur te staan.

Damian1998
topicstarter
Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

IMG_7842.png

 iemand van de administratie zei dit

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic